Tryk HER for at downloade TeamViewer fjernsupport - Kontakt os først, for at aftale fjernsupport.
 
+45 71992080
 

Handelsbetingelser

§ 1 Omfang

Nærværende handelsbetingelser er gældende for køb af produkter hos Notown.dk. Betingelserne kan kun ændres ved skriftlig aftale mellem Notown.dk og køber, med mindre andet er skrevet nedenfor.

 

§ 2 Køb hos Notown.dk

Køber skal ved hvert køb acceptere de til en hver tid gældende handelsbetingelser, som kan findes på vores hjemmeside www.notown.dk. Køber får endvidere en kopi af handelsbetingelserne med ordrebekræftelsen.

Der er ikke indgået en bindende købeaftale med Notown.dk, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra Notown.dk.

Der tages forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

Der gøres opmærksom på, at med mindre andet er nævnt, er manualerne til de produkter Notown.dk sælger på engelsk. Manualerne vil ikke altid være printet, men vil være let tilgængeligt sammen med produktet på f.eks. en CD. Notown.dk kan ikke holdes til ansvar for udprint af manual.

 

§ 3 Priser

Alle angivne priser er i danske kroner og inkl. 25% moms, hvor intet andet er nævnt.

Den angivne pris ved bestillingstidspunk, er den gældende pris.

 

§ 4 Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske ved bankoverførsel, Paypal, kredit (kun efter aftale), check eller kontant. Du kan ogå betale med ViaBill. Læs mere her.

 

§ 5 Levering

Levering sker til adressen angivet som leveringsadresse i ordrebekræftigelsen.

Notown.dk bestræber sig på at leverer på max. Fire hverdagen med forbehold for eksterne forhold der ligger uden vore Notown.dk's indflydelse.

Kan Notown.dk ikke leverer til aftalt tidspunkt vil køber blive informeret på enten mail eller tlf. Køber er i dette tilfælde ikke berettiget til at kræve kompensation herfor.

Bestilte produkter sende som udgangspunkt samlet, med mindre andet er aftalt.

Efter levering påhviler ansvar og risiko for produkterne alene køber.

Notown.dk bærer ansvaret for produkterne, indtil køber har modtaget disse. (Dette gælder kun for Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne)

 

§ 6 Annullering

Ved afbestilling eller annullering af en allerede afgivet ordre, bør det som udgangspunkt foretages inden kl. 18.00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

Annullering skal foretages skriftligt på [email protected], hvor der henvises til ordrenummeret.

 

§ 7 Fortrydelse (B2C - Forbrugere)

Købere, som er forbrugere, kan fortryde deres købsaftale jf. § 18, stk. 1 i forbrugeraftaleloven.

Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor produktet overdrages til forbrugeren.

Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at produktet tilbageleveres i original emballage og i væsentligt samme stand som da produktet blev modtaget.

Såfremt produktet har været monteret / installeret / taget i brug bortfalde fortrydelsesretten.

Såfremt produktet ikke tilbageleveres i væsentligt samme stand, ansættes varen skønsmæssigt af Notown.dk ud fra en mulig salgsværdi.

Forseglingen på software må ikke være brudt.

Produktet skal returneres i original emballage.

For at benytte fortrydelsesretten, skal produktet være afleveret til fragtmand (f.eks. Post Danmark) senest 14 dage efter modtagelsen, eller være Notown.dk i hænde på anden vis inden for 14 dage fra modtagelse.

Ved montering af PC-systemer sammensat efter kæbers ønske, frafalder fortrydelsesretten fra det tidspunkt hvor køber giver samtykke til montering.

Omkostningerne ved at sende produktet tilbage påhviler køber.

 

§ 8 Reklamationsret

Som forbruger har man, i Danmark, 24 måneders reklamationsret. Man er som forbruger sikret at kunne få produktet repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete sag, såfremt reklamationsretten tages i brug.

Opdages en fejl, er køber forpligtet til, snarest muligt og inden for rimelig tid, at kontakte Notown.dk og forklare hvori fejlen består.

Skade på produktet som skylde betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikation eller groft misbrug fra købers side, er ikke dækket af reklamationsretten.

Notown.dk opfordrer køber til at tage backup af samtlige data. Notown.dk kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som produkter solgt af Notown.dk måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

 

§ 9 Returnering

Alle produkter, der returneres til Notown.dk, skal være forsvarligta indpakket.

Ved CPU'er, ram, harddiske m.v. skal disse sendes tilbage i en kasse eller lignende. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at deres rettigheder bortfalder.

Produkter leveret i antistatisk materialer, skal også returneres li antistatisk materiale. Sker dette ikke kan produktet tage skade, og deres rettigheder bortfalder.

Notown.dk anbefaler, at vares returneres via Post Danmark som pakkepost. Dette sikrer mulighed for at spore pakken og det fjerner enhver tvivl om hvorvidt pakken er udleveret eller ej.

 

§ 10 Kompatibilitet

Notown.dk kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer, som følge af ændringer i en konfiguration af Notown.dk's sammensatte komponenter.

Notown.dk kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer mellem løse hardwaredele købt til selvmontering.

 

§ 11 Særlige bestemmelser for B2B (Erhvervskunder)

Der gælder de samme handelsbetingelser, som for forbrugere, dog med følgende ændringer:

Der er ingen fortrydelsesret for B2B kunder, med mindre andet er aftalt.
Der er 12 måneders reklamationsret fra fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke 12 måneders yderligere reklamationsret.
Notown.dk forbeholder sig ejendomsretten til produkter købt på kredit, indtil den fulde købesum er Notown.dk i hænde.
Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køber.
Der pålægges renter fra forfaldsdatoen med 2% pr. påbegyndt måned.
Ved brug af reklamationsretten står køber selv for omkostninger i forbindelse med returnering.

 

§ 12 Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]



Vent venligst ...